ساک دستی یا سایر تبلیغات چاپی مرسوم؟

ساک دستی، بروشور، کاتالوگ، پوستر و بسیاری از موارد دیگر می توانند در دسته تبلیغات چاپی مرسوم قرار بگیرند.  از دیر باز استفاده از روش تبلیغات چاپی در میان صاحبان کسب و کار های گوناگون رواج داشته است و امروزه نیز با توسعه تبلیغات دیجیتالی، تبلیغات چاپی همچنان جایگاه خود را نزد مخاطبان حفظ نموده اند. هر کدام از انواع تبلیغات چاپی کاغذی و غیر کاغذی دارای ویژگی ها و مزایایی هستند. در این مقاله قصد داریم در خصوص برتری های ساک دستی تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش ها مواردی را خاطر نشان کنیم. آشنایی با این ویژگی های می تواند افراد را به درستی هدایت کند تا انتخابی مناسب برای تبلیغات خود داشته باشند.

ساک دستی یا سایر تبلیغات چاپی مرسوم؟

 

ساک دستی تبلیغاتی و برتری های آن

ساک دستی تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات موثر به شما می آید که شما با صرف هزینه ای اندک تبلیغاتی پایدار و اثر گذار انجام خواهید دارد. برخی از ویژگی هایی که موجب شده استفاده از ساک دستی تبلیغاتی به عنوان روشی مناسب در مقایسه با سایر روش های تبلیغات به شمار بیاید در ادامه آمده است.

  • اولین موضوع در خصوص ساک دستی تبلیغاتی این است که در مقایسه با بروشور و کاتالوگ و سایر تبلیغات چاپی مدت زمان بیشتری را نزد مخاطبان شما باقی می ماند که می تواند اثر گذاری آن را بیشتر نماید. این در حالی است که مطالعه بروشور و کاتالوگ و …  شاید چند دقیقه تا چند ساعت زمان برده و پس از آن ممکن است دیگر مورد استفاده قرار نگیرد.
  • ساک دستی تبلیغاتی می تواند نزد افراد مختلف رد و بدل شود که این موضوع جامعه هدف شما را به شکلی قابل توجه بزرگ تر خواهد نمود. به این معنا گه افراد پس از دریافت ساک دستی تبلیغاتی ممکن است که آن را برای جا به جا کرده وسایل استفاده کرده و به یکدیگر بدهند.  هر بار که ساک دستی تبلیغاتی شما به دست فرد جدیدی می رسد می تواند مشتری جدیدی برای شما به همراه داشته باشد.
  • در طراحی و تولید ساک دستی تبلیغاتی دست شما به عنوان طراح با صاحب کسب و کار باز است تا از روش های خلاقانه ای برای ایجاد طراحی های ماندگار استفاده کنید. در طراحی بروشور و کاتالوگ طراحی می تواند تنها بر روی رنگ بندی ها و طرح کلی کار خلاقیت به حرج بدهد اما هنگامی که صحبت از طراحی ساک دستی تبلیغاتی به میان می آید شما می توانید در ابعاد سایز و شکل ساک دستی نیز خلاقیت به خرج دهید و طرحی منحصر به فرد خلق نمایید.
  • هدر رفت منابع طبیعی در تولید ساک دستی تبلیغاتی بسیار کمتر سایر تبلیغات به ویژه تبلیغات کاغذی است. حتی در تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی نیز این هدر رفت منابع کمتر مشاهده می شود. دلیل این امر را می تواند به یک بار مصرف نبودن ساک دستی مرتبط دانست و همچنین از انواعی از ساک دستی های کاغذی به نام  ساک دستی کرافت وجود دارد که از کاغذ های بازیافتی تولید می شود و به عنوان محصولی دوستدار محیط زیست شناخته می شود.

 

ساک دستی یا سایر تبلیغات چاپی مرسوم؟

به طور کلی با توجه به ویژگی هایی که در بالا اشاره شد می توان کفت استفاده از ساک دستی در برنامه های تبلیغاتی می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

همراه کردن روش های مختلف تبلیغاتی با یکدیگر می تواند به آسانی شما را به اهداف مورد نظر تان نزدیک تر نماید. زیرا روش های مختلف دارای نقاط ضعف و قوت مختلفی هستند که همه ای موارد می تواند در کنار هم پروژه ای کامل برای تبلیغات یک خدمت با محصولی خاص را ایجاد نماید. کافی است اهداف خود را از پیش تعیین نموده و بر اساس برنامه ریزی های دقیق در بحث تبلیغات پیش بروید.

 

رومی چاپ.

آمرتات بگ


ساک دستی کرافت درجه یک با طراحی خلاقانه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آکادمی بازار سینما لایو ماء معین RISMEDIA یاس سپید فروشگاه لوله و اتصالات فولادستان naswer ma-Food فروشگاه پاورپوینت